那岐:


近日幾道艱苦的關卡是需要玩家的信任與傳奇的互信共同跨越,


 "億"忙之中獻上一首歌粗劣的搭配玩家的回憶呈上,


希望就像音樂裡的 Never let it never let it go


ps: 這是上班前提早4個小時起床在半夜焚燒生命製作的,由於沒有多餘性命可以上曙2拍製影片使用,所以都是過去至今的照片填充...


(其中照片沒有時間去除ID,所以有出現ID卻沒告知者請見諒.... )


by >Nagi<


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


配樂歌詞:

Don't Let Go

I can't believe this moment's come
我不敢相信這瞬間的到來


It's so incredible that we're alone
難以置信我們獨處的絕妙時光


There's so much to be said and done
還有許多事需要說和做


It's impossible not to be overcome
但我難以不被這美妙的感覺淹沒


Will you forgive me if I feel this way
請原諒我有這樣的感覺


Cuz we've just met - tell me that's OK
因為我們才初見面,請告訴我這是對的


So take this feeling'n make it grow
請跟著感覺走並讓它滋養茁壯


Never let it - never let it go
永遠不要讓這種感覺溜走


(Don't let go of the things you believe in)
不要放棄那些你所相信的


You give me something that I can believe in
你給我值得可以相信的信仰


(Don't let go of this moment in time)
不要放開這時間洪流難得的一刻


Go of this moment in time
跳進這難得的時光


(Don't let go of things that you're feeling)
不要讓你的感覺消弭


I can't explain the things that I'm feeling
我的感覺言語不能形容


(Don't let go )
別放手


No, I won't let go
不,我絕不放手

Now would you mind if I bared my soul
請不要介意我赤裸裸的表達我內心深處的話


If I came right out and said you're beautiful
如果我脫口而出說你太美


Cuz there's something here I can't explain
因為我不能解釋這感覺


I feel I'm diving into driving rain
我像是在滂沱大雨裡行駛著


You get my senses running wild
你讓我所有感覺都失控


I can 't resist your sweet, sweet smile
我無法抗拒你甜美的笑容


So take this feeling 'n make it grow
所以跟著感覺走讓他滋長


Never let it - never let it go
不要放手,永遠不要讓它消逝



Chorus

I've been waiting all my life
我窮盡一生在等待


To make this moment feel so right
使這一刻感覺是如此完美


The feel of you just fills the night
你充實完整了這個夜晚


So c'mon -just hold on tight
所以請不要讓這一刻溜走


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    曙光2 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()